Ugrás a tartalomra

COLECTIA DE TOAMNA ESTE AICI

DISCOVER

BEVÁSÁRLÁS

A kosara üres

Termék visszaküldése

Feltételek, amelyeknek teljesülniük kell, ha vissza szeretnének küldeni egy terméket

Kérjük, figyelmesen olvassa el az ezen az oldalon található információkat, amelyek segítenek egy vagy több termékre vonatkozó visszaküldési kérelem helyes regisztrálásában.

Minden visszaküldési kérelmet a Termék visszaküldési űrlapja részben kell kitölteni

A Bogas termékek visszaküldésének feltétele, hogy a termékek ugyanolyan állapotban legyenek, mint ahogyan azokat átadták (nem lehet sérült, nem lehet rajta kopás, mosás, folt és szakadás mentes, ill. hogy az összes címke sértetlen legyen) .

Az általunk forgalmazott terméktípusok miatt fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsunk minden olyan visszaküldött terméket, amely nem felel meg az átvételi feltételeknek, és új termékként nem értékesíthető, mivel az a vásárlók egészségét veszélyeztetheti.

Javasoljuk, hogy a termékeket a karton címke és a műanyag pecsét eltávolítása nélkül próbálja ki.

Ezt tudnia kell címke és pecsét nélküli termék visszaküldése nem fogadható el .

A visszaküldési űrlapon megjelölt termékeket hiánytalanul, pontosan úgy kell átadni a futárnak, ahogyan azokat a weboldalon a visszaküldés kérésekor kiválasztották.

Ha a visszaküldési csomagban a kitöltött űrlapon szereplőktől eltérő termékek és/vagy termékek találhatók, az általunk történő átvételt és regisztrációt megtagadjuk, és a vásárló költségére visszaküldjük a vevőnek.

Nem visszaküldhető termékkategóriák

Higiéniai okokból olyan termékek, mint pl fehérneműt és/vagy, a fürdőruhákat is fülbevaló , mert veszélyeztetheti az új vásárlók egészségét (szerint GEO 34/2014 Művészet. 16, lit. e).

Hogyan lehet visszaküldeni

Minden visszaküldési kérelmet itt teljesítenek: Termék visszaküldése

A román jogszabályok szerint (szabályozza GEO 34/2014 ) a megvásárolt termékeket kötbér nélkül és indoklás nélkül visszaküldheti, belül 14 nap mióta megkaptad a termékeket.

Visszaküldési eljárás és költségek

Egy vagy több termék visszaküldéséhez kövesse az alábbi 3 lépést. Ennek a szolgáltatásnak a költsége 25 lej . A csomag feladásakor nem kell fizetnie , ennek a szolgáltatásnak az értékét levonjuk abból az összegből, amelyet vissza kell térítenünk.

1. Nyissa meg a Termékek visszaküldése részt. Itt talál egy űrlapot, ahol kiválaszthatja a visszaküldeni kívánt és a visszaküldési feltételek szerint visszaküldhető termékeket. Válassza ki a rendelést, majd a termékeket és a visszaküldés okát. A visszaküldési kérelem regisztrálása után egy visszaküldési regisztrációs számot kap az RMA1234567 űrlapon.

2. Ezután hívja a Fan Couriert a 021-9336-os telefonszámon futárt hívni a visszaküldeni kívánt termékek átvételéhez. Adja meg, hogy a szállítási fizetés a címzettnek történjen, adja meg az átvételi címet (az a cím, ahol szeretné, hogy a futár vegye fel a termékeket) és a rendeltetési cím ( BOGAS SHOP SA, Sos. Baicului, 82. sz., Szektor 2, Bukarest ). Ne felejtse el, hogy meg kell adnia a visszaküldési regisztrációs szám adatait ( amely az RMA1234567 űrlapon található ), amelyet a visszaküldési kérelem regisztrációjának befejezésekor kap.

3. Csomagolja be a termékeket pontosan úgy, ahogyan megkapta, a személyre szabott rózsaszín Bogas dobozba, vagy adott esetben a személyre szabott rózsaszín Bogas táskába, és várja meg, amíg a futár átveszi a csomagot.

 

A visszaküldött termékek értékének visszatérítésére vonatkozó eljárás

1. Az Ön által visszaküldött termékek ellenőrzése után értesítjük, ha olyan termékeket küldött nekünk, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek.

2. Ha a visszaküldött termékekért vásárlási kártyával , hitelkártyával, betéti kártyával vagy paypallal fizettek, az összeg visszakerül a hozzá tartozó számlára vagy az Ön paypal számlájára. Készpénzes fizetés esetén a pénzt visszautaljuk az Ön által megjelölt bankszámlára, amelyet a tulajdonos nevével együtt írásban, a visszaküldött termékekhez mellékelt papírlapon kérjük eljuttatni hozzánk.

3. Visszatérítés a visszaküldött termékek ellenértékéhez kapcsolódóan készül el 14 nap .

 

Tudni, ha olyan termékeket küld nekünk, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy bizonyos büntetéseket alkalmazzanak, vagy megtagadjuk a termékek visszaküldését és a visszatérítést, ha:

1. A termékek kopottak vagy nem megfelelő szagúak (100% kötbér és a termék visszaküldése a vásárló költségére történik).

2. A termékeken már nincs pecsét, vagy a címkék elszakadtak (100% kötbér és a termék visszaküldése a vásárló költségére történik).

3. A termékek nincsenek egyedi csomagolásukban, azaz műanyag zacskóban átlátszóság a termék nevét, árát és vonalkódját tartalmazó címkével (50% büntetés).

4. Ha a csomag nem pontosan úgy van becsomagolva, ahogy átvette, azaz az eredeti BOGAS dobozban (személyre szabott rózsaszín kartondoboz) 30 lej büntetés kerül felszámításra.

Minden tőlünk induló csomagot a kamerák előtt becsomagolunk, ezért a csomagolással vagy a csomag tartalmával kapcsolatos félreértés esetén gondosan ellenőrizzük az adott csomag becsomagolásának pillanatáról készült felvételeket.

A visszaküldött csomagokat is kamerák előtt ellenőrzik, ezért fenntartjuk a jogot a nem megfelelő termékek visszautasítására!

A GEO sz. 34/2014, SC Bogas Shop SA fenntartja a jogot, hogy ne fogadjon vissza olyan termékeket, amelyek természetüknél fogva nem küldhetők vissza, vagy amelyek gyorsan leromolhatnak vagy megromolhatnak.

Mindezek a feltételek a következőkben találhatók:

- számú rendelet A távollevők között kötött szerződések jogi szabályozásáról szóló 34/2014

- Törvény sz. 2003.01.21. 51. sz. kormányrendelet jóváhagyására. A távollevők között kötött szerződések jogi szabályozásáról szóló 34/2014

- Jelen GEO 34/2014 szabályozza a fogyasztók jogait a szakemberekkel kötött szerződésekben

A termékek visszaküldésével kapcsolatos bármilyen részlet vagy félreértés esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a contact@bogas.ro e-mail címen vagy a 031 425 98 97 telefonszámon.

A hatályos jogszabályok értelmében Ön rendelkezésére áll a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 021-9551-es FOGYASZTÓ TELEFONJA.

Tekintettel arra, hogy a hatályos jogszabályok jogi személyek számára nem biztosítanak visszatérési jogot, visszaküldési szabályzatunk előírja, hogy A Jogi személy kizárólag TERMÉKCSERE jogosult. A RETURN-t nem lehet megtenni.