Ugrás a tartalomra

VÉGSŐ AKCIÓ - AKÁR 80% KEDVEZMÉNY - KÓD: LOVE20

FELFEDEZ

BEVÁSÁRLÁS

A kosara üres

Csere termékek

TERMÉKCSERE

Feltételek, amelyeknek teljesülniük kell, ha terméket szeretne változtatni

A Bogas termékek visszaküldésének feltétele, hogy a termékek ugyanolyan állapotban legyenek, mint ahogyan azokat átadták (nem lehet sérült, nem lehet rajta kopás, mosás, folt és szakadás mentes, ill. hogy az összes címke sértetlen legyen) .

Az általunk forgalmazott terméktípusok miatt fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsunk minden olyan visszaküldött terméket, amely nem felel meg az átvételi feltételeknek, és új termékként nem értékesíthető, mivel az a vásárlók egészségét veszélyeztetheti.

Javasoljuk, hogy a termékeket a karton címke és a műanyag pecsét eltávolítása nélkül próbálja ki.

Ezt tudnia kell címke és pecsét nélküli termék visszaküldése nem fogadható el .

A visszaküldési űrlapon megjelölt termékeket hiánytalanul, pontosan úgy kell átadni a futárnak, ahogyan azokat a weboldalon a visszaküldés kérésekor kiválasztották.

Ha a visszaküldési csomagban a kitöltött űrlapon szereplőktől eltérő termékek és/vagy termékek találhatók, az általunk történő átvételt és regisztrációt megtagadjuk, és a vásárló költségére visszaküldjük a vevőnek.

Nem cserélhető termékkategóriák

Higiéniai okokból olyan termékek, mint pl fehérneműt és/vagy, fürdőruhák is fülbevaló , mert veszélyeztetheti az új vásárlók egészségét (szerint GEO 34/2014 Művészet. 16, lit. e).

Hogyan cseréljünk termékeket

Minden termékcsere kérelmet itt teljesítenek: Csere termékek

 

Termékcsere eljárása és költségei

A cserélni kívánt termékeket a GLS futárszolgálaton keresztül az Ön által megjelölt címről vesszük át. Ennek a szolgáltatásnak a költsége 25 lej és teljes egészében az ügyfél viseli.

1. Menj be Fiókja és nyissa meg a részt Csere termékek . Itt talál egy űrlapot, ahol kiválaszthatja a cserélni kívánt termékeket, amelyek a visszaküldési/csere feltételeinek megfelelően visszaküldhetők. Válassza ki a termékeket, a mennyiséget, a csere okát és a címet, majd válassza ki, hogy mely termékeket szeretné átvenni a visszaküldött termékek helyett, majd benyújtani a kérelmet termékek cseréje.

2. Csomagolja be a visszaküldött termékeket pontosan úgy, ahogyan megkapta, a személyre szabott rózsaszín Bogas dobozba, vagy adott esetben a személyre szabott rózsaszín Bogas táskába, vagy abba a futártáskába, amelyben a rendelést megkapta, és várja meg a futárt hogy jöjjön végrehajtani a csomagcserét.

 

Mennyi ideig tart az új termékek beszerzése?

Az új termékek 1-3 munkanapon belül eljutnak Önhöz, ha az általunk küldendő termék fizikailag raktáron van. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy a termék, amelyet el kell küldenünk, le kell gyártani, és ennek következtében a szállítási határidő bizonyos esetekben akár a 15 napot is meghaladhatja.

Tudni, ha olyan termékeket küld nekünk, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy bizonyos büntetéseket alkalmazzanak, vagy megtagadjuk a termékek visszaküldését és a cserét, ha:

1. A termékek kopottak vagy nem megfelelő szagúak (100% kötbér és a termék visszaküldése a vásárló költségére történik).

2. A termékeken már nincs pecsét, vagy a címkék elszakadtak (100% kötbér és a termék visszaküldése a vásárló költségére történik).

3. A termékek nincsenek egyedi csomagolásukban, azaz műanyag zacskóban átlátszóság a termék nevével, árával és vonalkódjával ellátott címkével (50% büntetés).

4. Ha a csomag nem pontosan úgy van becsomagolva, ahogy átvette, azaz az eredeti BOGAS dobozban (személyre szabott rózsaszín kartondoboz) 30 lej büntetés kerül felszámításra.

Minden tőlünk induló csomagot a kamerák előtt becsomagolunk, így a csomagolással vagy a csomag tartalmával kapcsolatos félreértés esetén alaposan ellenőrizzük a kérdéses csomag becsomagolásának pillanatáról készült felvételeket. .

A visszaküldött csomagokat is kamerák előtt ellenőrzik, ezért fenntartjuk a jogot a nem megfelelő termékek visszautasítására!

A GEO sz. 34/2014, SC Bogas Shop SA fenntartja a jogot, hogy ne fogadja el a természetüknél fogva vissza nem küldhető, illetve gyorsan leromolható vagy romló termékek cseréjét.

Mindezek a feltételek a következőkben találhatók:

- számú rendelet A távollevők között kötött szerződések jogi szabályozásáról szóló 34/2014

- Törvény sz. 2003.01.21. 51. sz. kormányrendelet jóváhagyására. A távollevők között kötött szerződések jogi szabályozásáról szóló 34/2014

- Jelen GEO 34/2014 szabályozza a fogyasztók jogait a szakemberekkel kötött szerződésekben

A termékváltoztatással kapcsolatos bármilyen részlettel vagy bizonytalansággal kapcsolatban kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a contact@bogas.ro e-mail címen vagy a 031 425 98 97 telefonszámon.

A hatályos jogszabályok értelmében Ön rendelkezésére áll a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 021-9551-es FOGYASZTÓ TELEFONJA.

Tekintettel arra, hogy a hatályos jogszabályok jogi személyek számára nem biztosítanak visszaküldési jogot, visszaküldési szabályzatunk előírja, hogy A Jogi személy kizárólag TERMÉKCSERE jogosult. A RETURN-t nem lehet megtenni.