Termékek visszaküldése
Feltételek , amelyeknek teljesülniük kell, ha egy terméket vissza kívánnak küldeni természetes személyek esetében. Jogi személyek általi megrendelések esetén kérjük, olvassa el a szakasz alján található információkat .
Kérjük, figyelmesen olvassa el az ezen az oldalon található információkat, amelyek segítenek egy vagy több termékre vonatkozó visszaküldési kérelem helyes regisztrálásában.
Minden visszaküldési kérelmet a Termék visszaküldési űrlapja részben kell kitölteni
A Bogas termékek visszaküldésének feltétele, hogy a termékek ugyanolyan állapotban legyenek, mint ahogyan azokat átadták (nem lehet sérült, nem lehet rajta kopás, mosás, folt és szakadás mentes, ill. hogy az összes címke sértetlen legyen) .
Az általunk forgalmazott terméktípusok miatt fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsunk minden olyan visszaküldött terméket, amely nem felel meg az átvételi feltételeknek, és új termékként nem értékesíthető, mivel az a vásárlók egészségét veszélyeztetheti.
Javasoljuk, hogy a termékeket a karton címke és a műanyag pecsét eltávolítása nélkül próbálja ki.
Ezt tudnia kell címke és pecsét nélküli termék visszaküldése nem fogadható el .
A visszaküldési űrlapon megjelölt termékeket a visszaküldés igénylésekor a weboldalon kiválasztott módon, hiánytalanul, de legkésőbb a megrendelés kézhezvételétől számított 14. naptári napon belül kell a futárnak átadni, ellenkező esetben az Ön visszaküldése nem fogadják el.
Ha a visszaküldési csomagban a kitöltött űrlapon szereplőktől eltérő termékek és/vagy termékek találhatók, az általunk történő átvételt és regisztrációt megtagadjuk, és a vásárló költségére visszaküldjük a vevőnek.
Nem visszaküldhető termékkategóriák
Higiéniai okokból olyan termékek, mint pl fehérneműt és/vagy, a fürdőruhákat is fülbevaló , mert veszélyeztetheti az új vásárlók egészségét (szerint GEO 34/2014 Művészet. 16, lit. e).
Hogyan lehet visszaküldeni
Minden visszaküldési kérelmet itt teljesítenek: Termék visszaküldése
A román jogszabályok szerint (szabályozza GEO 34/2014 ) a megvásárolt termékeket kötbér nélkül és indoklás nélkül visszaküldheti, belül 14 nap mióta megkaptad a termékeket.
Visszaküldési eljárás és költségek
Egy vagy több termék visszaküldéséhez kövesse az alábbi 3 lépést. Ennek a szolgáltatásnak a költsége 25 lej . A csomag feladásakor nem kell fizetnie , a szolgáltatás értékét levonjuk abból az összegből, amelyet vissza kell térítenünk.
1. Nyissa meg a Termékek visszaküldése részt. Itt talál egy űrlapot, ahol kiválaszthatja a visszaküldeni kívánt és a visszaküldési feltételek szerint visszaküldhető termékeket. Válassza ki a rendelést, majd a termékeket és a visszaküldés okát. A visszaküldési kérelem regisztrációja után kap egy visszaküldési regisztrációs számot.
2. Ezután hívja a Fan Couriert a 021-9336-os telefonszámon futárt hívni a visszaküldeni kívánt termékek átvételéhez. Adja meg, hogy a szállítási fizetés a címzettnek történik, adja meg az átvételi címet (az a cím, ahol szeretné, hogy a futár átvegye a termékeket) és a rendeltetési cím ( BOGAS SHOP SA, Str. Lalelelor, no. 12, Merii Petchii, Ilfov megye ) . Ne feledje, hogy az adatok között meg kell adnia a visszaküldési kérelem regisztrációjának kitöltésekor kapott visszaküldés regisztrációs számát.
3. Csomagolja be a termékeket pontosan úgy, ahogyan megkapta, a személyre szabott rózsaszín Bogas dobozba, vagy adott esetben a személyre szabott rózsaszín Bogas táskába, és várja meg, amíg a futár átveszi a csomagot.
A visszaküldött termékek értékének visszatérítésére vonatkozó eljárás
1. Az Ön által visszaküldött termékek ellenőrzése után értesítjük, ha olyan termékeket küldött nekünk, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek.
2. Ha a visszaküldött termékekért vásárlási kártyával , hitelkártyával, bankkártyával vagy paypallal fizettek , az összeg visszakerül a hozzá tartozó számlára vagy az Ön paypal számlájára. Készpénzes fizetés esetén a pénzt visszautaljuk az Ön által megjelölt bankszámlára, amelyet a tulajdonos nevével együtt írásban, a visszaküldött termékekhez mellékelt papírlapon kérjük eljuttatni hozzánk.
3. Visszatérítés a visszaküldött termékek ellenértékéhez kapcsolódóan készül el 14 nap .
Tudni, ha olyan termékeket küld nekünk, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy bizonyos büntetéseket alkalmazzanak, vagy megtagadjuk a termékek visszaküldését és a visszatérítést, ha:
1. A termékek kopottak vagy nem megfelelő szagúak (100% kötbér és a termék visszaküldése a vásárló költségére történik).
2. A termékeken már nincs pecsét, vagy a címkék elszakadtak (100% kötbér és a termék visszaküldése a vásárló költségére történik).
3. A termékek nincsenek egyedi csomagolásukban, azaz műanyag zacskóban átlátszóság a termék nevét, árát és vonalkódját tartalmazó címkével (50% büntetés).
4. Ha a csomag nem pontosan úgy van becsomagolva, ahogy átvette, azaz az eredeti BOGAS dobozban (személyre szabott rózsaszín kartondoboz) 30 lej büntetés kerül felszámításra.
Minden tőlünk induló csomagot a kamerák előtt becsomagolunk, így a csomagolással vagy a csomag tartalmával kapcsolatos félreértés esetén alaposan ellenőrizzük a kérdéses csomag becsomagolásának pillanatáról készült felvételeket. .
A visszaküldött csomagokat is kamerák előtt ellenőrzik, ezért fenntartjuk a jogot a nem megfelelő termékek visszautasítására!
A GEO sz. 34/2014, SC Bogas Shop SA fenntartja a jogot, hogy ne fogadjon vissza olyan termékeket, amelyek természetüknél fogva nem küldhetők vissza, vagy amelyek gyorsan leromolhatnak vagy megromolhatnak.
Mindezek a feltételek a következőkben találhatók:
- számú rendelet A távollevők között kötött szerződések jogi szabályozásáról szóló 34/2014
- Törvény sz. 2003.01.21. 51. sz. kormányrendelet jóváhagyására. A távollevők között kötött szerződések jogi szabályozásáról szóló 34/2014
- Jelen GEO 34/2014 szabályozza a fogyasztók jogait a szakemberekkel kötött szerződésekben
A termékek visszaküldésével kapcsolatos bármilyen részlet vagy félreértés esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a contact@bogas.ro e-mail címen vagy a 031 425 98 97 telefonszámon.
A hatályos jogszabályok értelmében Ön rendelkezésére áll a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 021-9551-es FOGYASZTÓ TELEFONJA.
Tekintettel arra, hogy a hatályos jogszabályok jogi személyek számára nem biztosítanak visszaküldési jogot, visszaküldési szabályzatunk előírja, hogy A Jogi személy kizárólag TERMÉKCSERE jogosult. A RETURN-t nem lehet megtenni.
A termékek cseréje a termékek visszaküldésével és a visszaküldött termékekkel megegyező értékű utalvány átvételével történik, miután a visszaküldő csomagot átvette.