Termékek visszaküldése
Feltételek amelyeket teljesíteni kell, ha vissza szeretnél küldeni egy terméket magánszemélyek esetén. Jogi személyek megrendelései esetén kérjük, olvasd el az információkat ennek a szakasznak az alján.
Kérjük, figyelmesen olvasd el az ezen az oldalon található információkat, amelyek segítenek helyesen rögzíteni egy vagy több termék visszaküldési kérelmét.
Minden visszaküldési kérelmet a következő szakaszban kell kitölteni: Termékvisszaküldési űrlap
A Bogas termékek visszaküldésének elfogadásához a feltétel az, hogy a termékek ugyanabban az állapotban legyenek, mint ahogyan kiszállították őket (ne legyenek sérültek, ne mutassanak viselési jeleket, ne legyenek mosva, foltok vagy szakadás nélkül, és minden címke érintetlen legyen).
A forgalmazott termékek típusai miatt fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsunk minden visszaküldött terméket, amely nem felel meg az elfogadási feltételeknek, és nem értékesíthető új termékként, mivel veszélyeztetheti a vásárlók egészségét.
Javasoljuk, hogy próbáld fel a termékeket anélkül, hogy eltávolítanád a kartoncímkét és a műanyag pecsétet.
Tudnod kell, hogy egy címke és pecsét nélküli termék visszaküldése nem fogadható el.
A visszaküldési űrlapon megjelölt termékeket teljes egészében át kell adni a futárnak, pontosan úgy, ahogyan a weboldalon a visszaküldési kérelem során kiválasztották, és legkésőbb a rendelés átvételétől számított 14. naptári napig, ellenkező esetben a visszaküldés nem lesz elfogadva.
Ha a visszaküldési csomagban más termékek is találhatók, mint amik a kitöltött űrlapon szerepelnek, az átvételt és a rögzítést visszautasítjuk, és a termékeket visszaküldjük az ügyfélnek, az ügyfél költségére.
Vissza nem küldhető termékkategóriák
Higiéniai okokból nem küldhetők vissza olyan termékek, mint fehérnemű és/vagy, fürdőruhák, valamint fülbevalók, mivel veszélyeztethetik az új vásárlók egészségét (a 34/2014. sz. sürgősségi rendelet 16. cikk, e) pontja szerint).
„Végső kiárusítás” vagy "ÚJRACSOMAGOLT" jelöléssel ellátott termékek (beleértve, de nem kizárólagosan a fehérneműt, fürdőruhákat, ékszereket vagy más kifejezetten „Nincs visszaküldés” megjegyzéssel ellátott cikkeket) nem küldhetők vissza vagy cserélhetők, függetlenül az indoktól. Ezeket a termékeket végleges áron kínálják, és nem képezik a távolsági kereskedelemre vonatkozó jogszabályok szerinti elállási jog tárgyát.
1) Az „újracsomagolt” kategóriába sorolt termékek olyan áruk, amelyek kisebb használati nyomokat, nyitott vagy sérült csomagolást, hiányzó tartozékokat, esztétikai vagy funkcionális hibákat mutathatnak, amelyek korábbi kiállítás, tesztelés vagy kezelés eredményeként keletkeztek.
(2) Természetüknél fogva az újracsomagolt termékeket alacsonyabb áron kínálják, mint az új termékeket, és ezek megvásárlása a vásárló saját felelősségére történik.
(3) Az újracsomagolt termékek nem képezik az általános visszaküldési politika tárgyát, ezek nem küldhetők vissza vagy cserélhetők.
(4) Mielőtt újracsomagolt termékre rendelést adna le, az ügyfélnek joga és lehetősége van további információkat kérni a termék konkrét állapotáról, a hibák természetéről vagy az esetleges hiányosságokról az eladó képviselőivel való kapcsolatfelvétel útján.
(5) Az újracsomagolt termék megrendelésének elküldésével és a vásárlás befejezésével az ügyfél megerősíti, hogy tudomásul vette annak sajátos jellemzőit, elfogadja a különleges értékesítési feltételeket, és kifejezetten lemond az új termékekre vonatkozó visszaküldési jogról, a 34/2014. sz. sürgősségi rendelet fogyasztói jogokra vonatkozó rendelkezései szerint, amelyeket a szakemberekkel kötött szerződések keretében kötöttek.
Hogyan történik a visszaküldés
Minden visszaküldési kérelmet itt kell kitölteni: Termékvisszaküldés
A romániai jogszabályok szerint (a 34/2014. sz. sürgősségi rendelet által szabályozva) büntetés nélkül és indoklás nélkül visszaküldheted a megvásárolt termékeket, a termékek átvételétől számított 14 napon belül.
Visszaküldési eljárás és költségek
Ha egy vagy több terméket szeretnél visszaküldeni, kérjük, kövesd az alábbi 3 lépést. Ennek a szolgáltatásnak a költsége 25 Lei. Nem kell semmit fizetned, amikor elküldöd a csomagot, ennek a szolgáltatásnak az ellenértéke levonásra kerül az összegből, amelyet vissza kell térítenünk neked.
1. Lépj be a Termékvisszaküldés szakaszba. Itt találsz egy űrlapot, ahol kiválaszthatod azokat a termékeket, amelyeket vissza szeretnél küldeni, és amelyek visszaküldhetők a visszaküldési feltételek szerint. Válaszd ki a rendelést, majd a termékeket és a visszaküldés okát. A visszaküldési kérelem rögzítése után kapsz egy visszaküldési regisztrációs számot.
2. Hívd fel a Fan Courier-t a 021-9336 telefonszámon , hogy hívj egy futárt, aki átveszi a visszaküldeni kívánt termékeket. Jelezd, hogy a szállítási költséget a címzett fizeti, add meg az átvételi címet (a cím, ahol a futárnak fel kell vennie a termékeket) és a célcímet (BOGAS SHOP SA, Str. Lalelelor, nr. 12, Merii Petchii, jud. Ilfov). Ne felejtsd el megadni a visszaküldési regisztrációs számot, amelyet a visszaküldési kérelem rögzítésekor kapsz.
3. Csomagold be a termékeket pontosan úgy, ahogyan kaptad, a Bogas rózsaszín személyre szabott dobozába vagy adott esetben a Bogas rózsaszín személyre szabott zacskójába, és várd meg, amíg a futár megérkezik, hogy átvegye a csomagot.
A visszaküldött termékek ellenértékének visszatérítési eljárása
1. Miután ellenőrizzük a visszaküldött termékeket, értesítünk, ha olyan termékeket küldtél, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek.
2. Abban az esetben, ha a visszaküldött termékeket vásárlási kártyával, hitelkártyával, bankkártyával vagy PayPal-lal fizetted, az összeg visszatérítésre kerül az ehhez társított számlára vagy a PayPal számládra.
Amikor a visszaküldési csomag megérkezik a központunkba, és rögzítésre kerül a rendszerben, e-mailben felvesszük veled a kapcsolatot, hogy megadhasd a bankszámlát, amelyre a rendelés összegét vissza szeretnéd kapni.
Ha nincs hozzáférésed az e-mail címhez, kérjük, lépj kapcsolatba velünk a WhatsApp-on a (0768) 669 580 számon.
Ha nem kapunk választ, amely érvényes IBAN bankszámlát és annak tulajdonosának nevét tartalmazza a visszatérítés végrehajtására meghatározott határidőtől számított 30 napon belül, a visszatérítés ellenértéke egy az összegnek megfelelő értékű utalványra lesz átváltva. Az utalványt az a rendelés leadásakor használt e-mail címre küldjük, 12 hónapig érvényes lesz, átruházható, de nem visszatéríthető.
3. A visszaküldött termékek ellenértékének visszatérítése 14 napon belül történik.
Tudnivalók, ha olyan termékeket küldesz, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek
Fenntartjuk a jogot, hogy bizonyos büntetéseket alkalmazzunk, vagy visszautasítsuk a termékek visszaküldését és a visszaküldés kifizetését, ha:
1. A termékek viseltek vagy nem megfelelő szagúak (100% büntetés, és a terméket visszaküldjük az ügyfél költségére).
2. A termékekről hiányzik a pecsét, illetve a címkék leszakadtak (100% büntetés, és a terméket visszaküldjük az ügyfél költségére).
3. A termékek nincsenek az egyedi csomagolásukban, azaz az átlátszó műanyag zacskóban terméknévvel, árral és vonalkóddal ellátott címkével (50% büntetés).
4. Ha a csomag nincs pontosan úgy csomagolva, ahogyan kaptad, azaz az eredeti BOGAS dobozban (személyre szabott rózsaszín kartondoboz), 30 Lei büntetést számítunk fel.
Minden tőlünk induló csomag a kamerák előtt van csomagolva, ezért bármilyen félreértés esetén a csomagolás vagy a csomag tartalma tekintetében alaposan megvizsgáljuk a csomagolás pillanatának felvételét.
Ezenkívül a visszaküldött csomagokat a kamerák előtt ellenőrizzük, ezért fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsuk a nem megfelelő termékeket!
A 34/2014. sz. sürgősségi rendelet szerint a SC Bogas Shop SA fenntartja a jogot, hogy ne fogadja el azoknak a termékeknek a visszaküldését, amelyek természetüknél fogva nem küldhetők vissza, vagy amelyek gyorsan romolhatnak vagy károsodhatnak.
Mindezek a záradékok és feltételek a következőkben vannak előírva:
- A távolsági szerződések jogi rendszeréről szóló 34/2014. sz. rendelet
- A 34/2014. sz. kormányrendelet jóváhagyásáról szóló 51. sz. törvény 2003. január 21-i
- A jelen 34/2014. sz. sürgősségi rendelet szabályozza a fogyasztók jogait a szakemberekkel kötött szerződések keretében
Bármilyen részlet vagy tisztázás érdekében a termékek visszaküldésével kapcsolatban kérjük, lépj kapcsolatba velünk e-mailben a contact@bogas.ro címen vagy a 031 425 98 97 telefonszámon.
A hatályos jogszabályok szerint rendelkezésedre áll a FOGYASZTÓI TELEFON: 021-9551 a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál.
Tekintettel arra, hogy a hatályos jogszabályok nem írják elő a visszaküldési jogot jogi személyek számára, visszaküldési politikánk kifejezetten kimondja, hogy A Jogi Személynek csak TERMÉKCSERÉRE van joga. Nem küldhet vissza.
A termékcsere a termékek visszaküldésével és egy azonos értékű utalvány átvételével történik, miután megkaptuk a visszaküldési csomagot.

