Ugrás a tartalomra

Extra 25% kedvezmény a 2025 kód használatáv

FEDEZZE FEL

BEVÁSÁRLÁS

A kosara üres

Termékek visszaküldése

Feltételek , amelyeknek teljesülniük kell, ha egy terméket vissza kívánnak küldeni természetes személyek esetében. Jogi személyek általi megrendelések esetén kérjük, olvassa el a szakasz alján található információkat .

Kérjük, figyelmesen olvassa el az ezen az oldalon található információkat, amelyek segítenek egy vagy több termékre vonatkozó visszaküldési kérelem helyes regisztrálásában.

Minden visszaküldési kérelmet a Termék visszaküldési űrlapja részben kell kitölteni

A Bogas termékek visszaküldésének feltétele, hogy a termékek ugyanolyan állapotban legyenek, mint ahogyan azokat átadták (nem lehet sérült, nem lehet rajta kopás, mosás, folt és szakadás mentes, ill. hogy az összes címke sértetlen legyen) .

Az általunk forgalmazott terméktípusok miatt fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsunk minden olyan visszaküldött terméket, amely nem felel meg az átvételi feltételeknek, és új termékként nem értékesíthető, mivel az a vásárlók egészségét veszélyeztetheti.

Javasoljuk, hogy a termékeket a karton címke és a műanyag pecsét eltávolítása nélkül próbálja ki.

Ezt tudnia kell címke és pecsét nélküli termék visszaküldése nem fogadható el .

A visszaküldési űrlapon megjelölt termékeket a visszaküldés igénylésekor a weboldalon kiválasztott módon, hiánytalanul, de legkésőbb a megrendelés kézhezvételétől számított 14. naptári napon belül kell a futárnak átadni, ellenkező esetben az Ön visszaküldése nem fogadják el.

Ha a visszaküldési csomagban a kitöltött űrlapon szereplőktől eltérő termékek és/vagy termékek találhatók, az általunk történő átvételt és regisztrációt megtagadjuk, és a vásárló költségére visszaküldjük a vevőnek.

Nem visszaküldhető termékkategóriák

Higiéniai okokból olyan termékek, mint pl fehérneműt és/vagy, a fürdőruhákat is fülbevaló , mert veszélyeztetheti az új vásárlók egészségét (szerint GEO 34/2014 Művészet. 16, lit. e).

Hogyan lehet visszaküldeni

Minden visszaküldési kérelmet itt teljesítenek: Termék visszaküldése

A román jogszabályok szerint (szabályozza GEO 34/2014 ) a megvásárolt termékeket kötbér nélkül és indoklás nélkül visszaküldheti, belül 14 nap mióta megkaptad a termékeket.

Visszaküldési eljárás és költségek

Egy vagy több termék visszaküldéséhez kövesse az alábbi 3 lépést. Ennek a szolgáltatásnak a költsége 25 lej . A csomag feladásakor nem kell fizetnie , a szolgáltatás értékét levonjuk abból az összegből, amelyet vissza kell térítenünk.

1. Nyissa meg a Termékek visszaküldése részt. Itt talál egy űrlapot, ahol kiválaszthatja a visszaküldeni kívánt és a visszaküldési feltételek szerint visszaküldhető termékeket. Válassza ki a rendelést, majd a termékeket és a visszaküldés okát. A visszaküldési kérelem regisztrációja után kap egy visszaküldési regisztrációs számot.

2. Ezután hívja a Fan Couriert a 021-9336-os telefonszámon futárt hívni a visszaküldeni kívánt termékek átvételéhez. Adja meg, hogy a szállítási fizetés a címzettnek történik, adja meg az átvételi címet (az a cím, ahol szeretné, hogy a futár átvegye a termékeket) és a rendeltetési cím ( BOGAS SHOP SA, Str. Lalelelor, no. 12, Merii Petchii, Ilfov megye ) . Ne feledje, hogy az adatok között meg kell adnia a visszaküldési kérelem regisztrációjának kitöltésekor kapott visszaküldés regisztrációs számát.

3. Csomagolja be a termékeket pontosan úgy, ahogyan megkapta, a személyre szabott rózsaszín Bogas dobozba, vagy adott esetben a személyre szabott rózsaszín Bogas táskába, és várja meg, amíg a futár átveszi a csomagot.

 

A visszaküldött termékek értékének visszatérítésére vonatkozó eljárás

1. Az Ön által visszaküldött termékek ellenőrzése után értesítjük, ha olyan termékeket küldött nekünk, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek.

2. Ha a visszaküldött termékekért vásárlási kártyával , hitelkártyával, bankkártyával vagy paypallal fizettek , az összeg visszakerül a hozzá tartozó számlára vagy az Ön paypal számlájára. Készpénzes fizetés esetén a pénzt visszautaljuk az Ön által megjelölt bankszámlára, amelyet a tulajdonos nevével együtt írásban, a visszaküldött termékekhez mellékelt papírlapon kérjük eljuttatni hozzánk.

3. Visszatérítés a visszaküldött termékek ellenértékéhez kapcsolódóan készül el 14 nap .

 

Tudni, ha olyan termékeket küld nekünk, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy bizonyos büntetéseket alkalmazzanak, vagy megtagadjuk a termékek visszaküldését és a visszatérítést, ha:

1. A termékek kopottak vagy nem megfelelő szagúak (100% kötbér és a termék visszaküldése a vásárló költségére történik).

2. A termékeken már nincs pecsét, vagy a címkék elszakadtak (100% kötbér és a termék visszaküldése a vásárló költségére történik).

3. A termékek nincsenek egyedi csomagolásukban, azaz műanyag zacskóban átlátszóság a termék nevét, árát és vonalkódját tartalmazó címkével (50% büntetés).

4. Ha a csomag nem pontosan úgy van becsomagolva, ahogy átvette, azaz az eredeti BOGAS dobozban (személyre szabott rózsaszín kartondoboz) 30 lej büntetés kerül felszámításra.

Minden tőlünk induló csomagot a kamerák előtt becsomagolunk, így a csomagolással vagy a csomag tartalmával kapcsolatos félreértés esetén alaposan ellenőrizzük a kérdéses csomag becsomagolásának pillanatáról készült felvételeket. .

A visszaküldött csomagokat is kamerák előtt ellenőrzik, ezért fenntartjuk a jogot a nem megfelelő termékek visszautasítására!

A GEO sz. 34/2014, SC Bogas Shop SA fenntartja a jogot, hogy ne fogadjon vissza olyan termékeket, amelyek természetüknél fogva nem küldhetők vissza, vagy amelyek gyorsan leromolhatnak vagy megromolhatnak.

Mindezek a feltételek a következőkben találhatók:

- számú rendelet A távollevők között kötött szerződések jogi szabályozásáról szóló 34/2014

- Törvény sz. 2003.01.21. 51. sz. kormányrendelet jóváhagyására. A távollevők között kötött szerződések jogi szabályozásáról szóló 34/2014

- Jelen GEO 34/2014 szabályozza a fogyasztók jogait a szakemberekkel kötött szerződésekben

A termékek visszaküldésével kapcsolatos bármilyen részlet vagy félreértés esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a contact@bogas.ro e-mail címen vagy a 031 425 98 97 telefonszámon.

A hatályos jogszabályok értelmében Ön rendelkezésére áll a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 021-9551-es FOGYASZTÓ TELEFONJA.

Tekintettel arra, hogy a hatályos jogszabályok jogi személyek számára nem biztosítanak visszaküldési jogot, visszaküldési szabályzatunk előírja, hogy A Jogi személy kizárólag TERMÉKCSERE jogosult. A RETURN-t nem lehet megtenni.
A termékek cseréje a termékek visszaküldésével és a visszaküldött termékekkel megegyező értékű utalvány átvételével történik, miután a visszaküldő csomagot átvette.