Termékek visszaküldése
Feltételek amelyeknek teljesülniük kell, ha vissza szeretnél küldeni egy terméket magánszemélyek esetében. A jogi személyek számára leadott megrendelésekhez kérjük, olvasd el a szakasz alján található információkat.
Kérlek, figyelmesen olvasd el az ezen az oldalon található információkat, amelyek segítenek neked helyesen benyújtani egy visszatérítési kérelmet egy vagy több termékre.
Minden visszaküldési kérelmet a következő szakaszban kell kitölteni: Termék visszaküldési űrlap
A Bogas termékek visszaküldésének elfogadásához az a feltétel, hogy a termékek ugyanabban az állapotban legyenek, ahogyan szállították őket (ne legyenek sérültek, ne mutassanak használati nyomokat, ne legyenek mosva, foltok vagy szakadás nélkül, és minden címkéjük érintetlen legyen).
A forgalmazott termékek típusai miatt fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsunk bármilyen visszaküldött terméket, amely nem felel meg az elfogadási feltételeknek, és nem értékesíthető új termékként, mivel ez veszélyeztetheti a vásárlók egészségét.
Javasoljuk, hogy próbáld ki a termékeket a karton címke és a műanyag pecsét eltávolítása nélkül.
Tudnod kell, hogy a termék címke és pecsét nélküli visszaküldése nem fogadható el.
A visszaküldési űrlapon megjelölt termékeket teljes egészében át kell adni a futárnak, pontosan úgy, ahogy a visszaküldés kérésénél a weboldalon kiválasztották, és legkésőbb a rendelés átvételét követő 14. napon, ellenkező esetben a visszaküldését nem fogadjuk el.
Ha a visszaküldött csomagban olyan termékek is találhatók, amelyek eltérnek a kitöltött űrlapon szereplőktől, akkor a mi átvételünk és nyilvántartásunk elutasításra kerül, és visszaküldjük a vásárlónak, a vásárló költségére.
Vissza nem küldhető termékkategóriák
Higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni olyan termékeket, mint a fehérnemű és/vagy, fürdőruha, valamint fülbevalók, mivel ezek veszélyeztethetik az új vásárlók egészségét (a OUG 34/2014 16. cikk, e) szerint).
Hogyan kell visszaküldeni egy terméket
Minden visszaküldési kérelmet itt lehet kitölteni: Termékek visszaküldése
A romániai jogszabályoknak megfelelően (amelyet a OUG 34/2014 szabályoz) büntetés nélkül és indoklás nélkül visszaküldheted a megvásárolt termékeket, 14 napon belül, miután megkaptad a termékeket.
Visszaküldési eljárás és költségek
A termékek visszaküldéséhez kérjük, kövesd az alábbi 3 lépést. A szolgáltatás költsége 25 Lei. Nem kell semmit fizetned, amikor elküldöd a csomagot, a szolgáltatás díját levonjuk az összegből, amit vissza kell térítenünk neked.
1. Lépj a Termékek visszaküldése szakaszra. Itt egy űrlapot találsz, ahol kiválaszthatod azokat a termékeket, amelyeket vissza szeretnél küldeni, és amelyek a visszaküldési feltételeknek megfelelően visszaküldhetők. Válaszd ki a rendelést, majd a termékeket és a visszaküldés okát. A visszaküldési kérelem regisztrálása után kapsz egy visszaküldési nyilvántartási számot.
2. Hívd a Fan Courier-t a 021-9336 telefonszámon hogy kérj egy futárt, aki átveszi azokat a termékeket, amelyeket vissza szeretnél küldeni. Jelezd, hogy a szállítás költsége a címzettet terheli, add meg a felvételi címet (ahová a futárnak el kell jönnie a termékekért) és a rendeltetési címet (BOGAS SHOP SA, Lalelelor utca, 12. szám, Merii Petchii, Ilfov megye). Ne felejtsd el megadni a visszaküldési kérelem véglegesítésekor kapott visszaküldési azonosítót a részleteknél.
3. Csomagold be a termékeket pontosan úgy, ahogy kaptad, a Bogas egyedi rózsaszín dobozában, vagy ha szükséges, a Bogas egyedi rózsaszín táskájában, és várd meg a futárt, hogy eljöjjön a csomagért.
A visszaküldött termékek ellenértékének visszatérítési eljárása
1. Miután ellenőrizzük a visszaküldött termékeket, értesítünk, ha olyan termékeket küldtél, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek.
2. Abban az esetben, ha a visszaküldött termékek vásárlási kártyával, hitelkártyával, bankkártyával vagy paypal-lal lettek kifizetve, az összeget visszatérítjük a hozzá kapcsolódó számlára vagy a te paypal számládra. Ha utánvéttel fizettél, a pénzt egy általad megadott bankszámlára fogjuk visszatéríteni, amelyet kérünk, hogy írásban küldj el nekünk a számlatulajdonos nevével együtt, egy papírlapon a visszaküldött termékekkel.
3. A pénz visszatérítése a visszaküldött termékek ellenértékére 14 naponbelül történik.
De tudd, ha olyan termékeket küldesz, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek.
Fenntartjuk a jogot, hogy bizonyos büntetéseket alkalmazzunk, vagy megtagadjuk a termékek visszaküldését és a visszatérítést, ha:
1. A termékek viselve voltak vagy kellemetlen szagokat árasztanak (100% büntetés, és a terméket vissza kell küldeni a vásárló költségére).
2. A termékek már nem rendelkeznek a csatolt pecséttel, illetve a címkék sérültek (büntetés 100% és a terméket vissza kell küldeni a vásárló költségére).
3. A termékek nincsenek egyedi csomagolásban, vagyis a termék nevét, árát és vonalkódját tartalmazó átlátszó műanyag zacskóban (büntetés 50%).
4. Ha a csomag nem pontosan úgy van csomagolva, ahogy kaptad, vagyis a BOGAS eredeti dobozában (személyre szabott rózsaszín kartondoboz) 30 Lei büntetést kell fizetni.
Minden csomag, ami tőlünk indul, a kamerák előtt van becsomagolva, ezért ha bármilyen félreértés merülne fel a csomagolással vagy a csomag tartalmával kapcsolatban, alaposan ellenőrizzük a csomagolás pillanatáról készült felvételt.
A visszaküldött csomagokat a kamerák előtt ellenőrizzük, ezért fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsuk a nem megfelelő termékeket!
A 34/2014. OUG szerint a SC Bogas Shop SA fenntartja a jogot, hogy ne fogadja el az olyan termékek visszaküldését, amelyek természetükből adódóan nem küldhetők vissza, vagy amelyek gyorsan romolhatnak vagy károsodhatnak.
Mindezen záradékok és feltételek a következőben találhatók:
- 34/2014. számú rendelet a távollévők között kötött szerződések jogi szabályozásáról
- 51. törvény 2003. január 21-én az 34/2014. számú Kormányrendelet jóváhagyásáról, amely a távoli szerződések jogi kereteit szabályozza.
- A 34/2014-es OUG szabályozza a fogyasztók jogait a szakemberekkel kötött szerződések keretében.
Bármilyen részlet vagy kérdés esetén a termékek visszaküldésével kapcsolatban kérjük, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben a contact@bogas.ro címen, vagy a 031 425 98 97-es telefonszámon.
A hatályos jogszabályoknak megfelelően rendelkezésére áll a FOGYASZTÓI TELEFON: 021-9551 a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól.
Mivel a hatályos jogszabályok nem biztosítanak visszaküldési jogot jogi személyek számára, visszaküldési politikánk kimondja, hogy A Jogi Személy csak TERMÉKCSERÉRE jogosult. Visszaküldést nem végezhet.
A termékcsere a termékek visszaküldésével és egy, a visszaküldött termékek értékével megegyező értékű voucher megkapásával történik, miután megkaptuk a visszaküldött csomagot.